Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Day 6

Av missionimpossible - 18 september 2011 00:17

Tjenare kära läsare! Tänkte tala lite om dieten.

Innan jag började träna och hålla en bra kost, så var jag som ett djur jag åt på obestämda tider vräkte i mig hur mycket som helst och plötsligt började ja bara öka i vikt magen blev större, åt mycket snabbmat pizzor,mc,bk mm och hemma åt ja väldigt mycket speciellt på nätterna det blev en vana att äta innan jag la mig annars kunde jag inte somna bra. Nu när dieten och muskelbygnaden har äntligen startat igång så äter jag färre gånger om dagen mella 3-4 ggr per dag fast äter aldrig så att jag blir jätte mätt äter så att ja kan klara mig till nästa måltid den enda gången ja blir nästan helt mätt är efter ett träningspass det är då kroppen behöver som mest.

i början så fick man lite huvudvärk pga att man inte är van att äta den mer ''hälsosammare'' maten man blev inte tillräckligt mätt som man ville men jag visste att kroppen fått tillräckligt med vitaminer och ämnen som behövs för att må bra men man var så van med den gamla mättnadskänslan så detta var något helt nytt för kroppen men med tiden så har de blivit bättre och man klarar sig ganska bra!

som sagt man måste lida för att få resultat man måste har starkt psyke och vara motiverad hela tiden inte väga sig i vågen varje dag helst 1 gång per 2 veckor eller 1 gång i månaden det är då man ser resultaten och blir motiverad till mer träning och fortsätta äta rätt, Jag brukar tänka När jag vilar så tränar min konkurrent så ja är alltid igång och pushar mig själv mina vänner hjälper till motiverar mig så det är en underbar känsla hoppas ni kan också klara av detta så som jag försöker och gör mitt bästa, ni kommer göra er själva en tjänst när ni börjar träna och äta hälsosammare man mår så bra och är så himla pigg hela tiden det var allt för mig idag, Mvh Maestro

 
 
Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

18 september 2011 02:05

Vill du ha fler besökare? lämna en kommentar i detta inlägg:

http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/15/6238820-tavla-om-en-goodiebag-i-goodiebagfinalen/

Så får du en länk från min blogg när tävlingen är slut som tack för hjälpen! :)

http://caroliinea.bloggplatsen.se

missionimpossible

18 september 2011 12:29

:)

 
ana

ana

18 september 2011 08:18

Du verkar väldigt väldigt engagerad och din kost ser skonsam och god ut så du fixar detta helt galant! chysst blogg :)
Lycka till

http://minus83kg.bloggagratis.se

missionimpossible

18 september 2011 12:26

tack !!

 
Frida

Frida

18 september 2011 11:39

Skulle du vilja vara me i min bloggtävling där jag utser den bästa bloggen? Tycker du att du har den bästa bloggen? Var då me o tävla!Lycka till! Vinn priser som gynnar din blogg!
www.fridaaxlund.bloggplatsen.se

http://www.fridaaxlund.bloggplatsen.se

missionimpossible

18 september 2011 12:28

:)

 
Ingen bild

alexandralindqvist.bloggplatsen.se

18 september 2011 19:01

Hej!
Något tipps till en brud som nydligen börjat träna?
Speciellt när det gäller muskel träning..
Kram

missionimpossible

18 september 2011 22:11

Om du precis börjat träna så kör inte så hårt från början, börja sakta men säkert.
Hade vart lite bättre om du förklara vilka sorts muskler du tänker träna så hade ja gett bättre tips. Men du syftar säkert på fastare lår,rumpa och mage tror jag, iaf för låren och rumpa kan du göra mycket på crossfitt det är en slags maskin som tar mycket stryk på låren man skall helst sätta den på lite högre nivå mellan 15 till 20 och köra ungefär 15-20 min, sen har du massa mag övningar du kan också använda vikter om du vill till magövningarna, se till att äta rätt och rätt mängd proteiner om du nu vill ha lite mer muskler gångra din egna vikt med 1.5 de svaret du får är antal proteiner du skall få i dig på en dag för att kunna bygga lite muskler

 
Ingen bild

alexandralindqvist.bloggplatsen.se

22 september 2011 19:34

Tack för svar :) kram

missionimpossible

23 september 2011 00:06

vsg ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missionimpossible - 26 december 2011 21:43


    Det har nu gått 3 månader och 2 veckor. Resultaten kommer in på god väg det gäller bara att kämpa på ännu mera!! ...

Av missionimpossible - 22 december 2011 21:49

Frukosten idag bestod av 6 stk ägg varav 3 äggulor en tonfisk röra med kvarg och 2 grova bröd. 1 ägg innehåller 7 gram protein sammanlagt 42 gram där plus 250 gram kvarg och 1 tonfisk på burk lika med 50 gram protein allt lägger sig på ungefär 1...

Av missionimpossible - 19 december 2011 22:49

Då skall man vara borta från sverige i 1 månad men det skall ej hindra mig från träningen. Imorgon på morgonen skall ja ner till gymmet som ligger utanför min lägenhet i kosovo det är ett väldigt gammalt gym med lite old things mycket träningen med e...

Av missionimpossible - 27 november 2011 00:08

Många gör ett stort misstag när de börjar träna, de äter inte rätt och varken får bra med sömn! De flesta tränar hårt i 3-4 månader sen de får inte de resultat de hade önskat sig få jo det är pga mat och sömn. Du lägger ner max 2 timmar på gymmet...

Av missionimpossible - 16 november 2011 23:33

Inne på min andra månad av animalisk bantning samt hård styrketräning nu skall jag visa en bild på mig för 2 månader sen och nu ni får själv avgöra resultaten jag är rätt så nöjd att nå detta på 2 månader!        Frukost idag blev Proteinbars som...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards